سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی تیم‌های پرسپولیس و ملوان در لیگ برتر فوتبال ایران | خیز یحیی و شاگردانش برای بازگشت به صدر

  • کد خبر: ۱۹۱۱۸۷
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
تاریخ و ساعت بازی تیم‌های پرسپولیس و ملوان در لیگ برتر فوتبال ایران | خیز یحیی و شاگردانش برای بازگشت به صدر
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان عصر فردا (یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲) در انزلی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های پرسپولیس و ملوان از ساعت ۱۶ فردا (یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲) در ورزشگاه تختی شهر انزلی به مصاف هم می‌روند. این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که پرسپولیس با برد روز گذشته استقلال مقابل آلومینیوم اراک از صدر جدول به رده دوم سقوط کرده و حالا شاگردان گل محمدی تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا از زمین بازی فردا با ۳ امتیاز خارج شوند تا ضمن کسب یک برد روحیه بخش، دوباره صدر جدول را هم به دست بگیرند.

لیست بلند بالای مصدومان پرسپولیس روزبه روز کوتاه‌تر می‌شود و گل محمدی که پیش از این چند مهره کلیدی خودش را بخاطر مصدومیت در اختیار نداشت، حالا میتواند از ترابی و عالیشاه در زمین استفاده کند. البته وضعیت وحید امیری هنوز مشخص نیست و حضور این بازیکن در مسابقه فردا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. شنیده‌ها حاکی از آن است که میلاد سرلک هافبک ملی پوش این تیم هم در تمرینات گروهی حاضر شده و بعد از غیبت در دو بازی گذشته پرسپولیس، احتمالا در لیست ۱۸ نفره مسابقه فردا حاضر خواهد بود.


پرسپولیس از سال ۱۳۹۴ به ملوان نباخته، اما ملوان تارتار تیم دیگری است. از سویی دیگر این مسابقه اولین دیدار بعد از دعوای لفظی سروش رفیعی و حسین کنعانی زادگان در میدان آسیایی است! البته به نظر می‌رسد هر دو بازیکن بازهم در ترکیب اصلی حضور داشته باشند. مهدی تارتار که در فصول گذشته بار‌ها به عنوان سرمربی راه آهن، ذوب آهن، گهر دورود، پارس جم و … روبروی پرسپولیس قرار گرفته امسال دو پیشکسوت دیگرپرسپولیس را هم در کادرفنی خودش دارد. علیرضا محمد و محمدی نوری که چند فصل کنار هم در پرسپولیس بازی کردند و ارتباط خوبی هم با مهدی تارتار دارند در لیگ امسال کادرفنی قو‌های سپید انزلی را تشکیل داده اند.

تیم گل محمدی از ۵ مسابقه اخیرش در لیگ برتر ۴ برد و یک تساوی را کسب کرده و روند خوبی را درپیش گرفته است. در سوی مقابل، اما شاگردان مهدی تارتار عملکرد فوق العاده‌ای داشتند و از ۵ مسابقه آخرشان ۳ برد و ۲ تساوی را بدست آورده اند و امیدوارند در بازی حساس فردا هم دست پر از زمین بیرون بیایند. در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر امسال فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۱۵ امتیاز از ۶ مسابقه در رتبه دوم و ملوان بندرانزلی با انجام هفت مسابقه و کسب ۱۱ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->